فروش بسیار خوب آیفون در سه ماه آخر سال 2012
موبایل و تکنو لوژی
اطلاعات کلی درباره موبایل
پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : good boy

  امروز نظر یکی از تحلیلگران بازار در مورد میزان فروشی که اپل در سه ماهه آخر سال 2012 داشته منتشر شده است و انتظار بر این است که اپل توانسته رقم عجیب 52 میلیون آیفون را در این سه ماهه به فروش برساند. با وجود اینکه انتظار بر این است که خط تولید آیفون و آی‌پد خوب فروش کند اما احتمال اینکه یک محصول خاص در این خط افت فروش داشته باشد وجود دارد.

 

این تحلیلگر می‌گوید که از این 52 میلیون آیفونی که توسط اپل به فروش رفته است 35 میلیون آن مربوط به فروش آیفون 5 بوده و آیفون 4S و آیفون 4 به ترتیب هر کدام 9.5 و 7.3 میلیون عدد به فروش رفته‌اند.

 

فروش 52 میلیون آیفون در سه ماهه آخر سال 2012 رشدی 93 درصدی را نسبت به 3 ماهه قبل نشان می‌دهد و در مقایسه فروش آیفون در سه ماهه آخر سال 2012 با سه ماهه آخر سال 2011 اپل رشدی 41 درصدی را تجربه می‌کند.

 

بنابراین شاید شایعاتی که در مورد کاهش سفارش قطعات آیفون شنیدیم با نگاهی به این فروش خوب چندان هم درست به نظر نمی‌آیند، نظر شما چیست، آیا اپل در حال زوال است یا بالعکس تفکر همگان اپل در حال صعودی است که همه را متعجب خواهد کرد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موبایل و تکنو لوژی و آدرس techman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 742
بازدید کل : 33743
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1